Kazan z Dašického zátiší

KAZIK JE TÁTA - druhá návštěva + focení

06.11.2015 10:35

Třetí listopadovou sobotu jsme se byli znovu a zároveň naposledy podívat ještě na všechna štěňátka, než se rozejdou do nových domovů. Čekala jsem zoubky na nohavicích a botách, místo toho nás přivítalo komando průzkumníků, rozuteklo se po zahradě a největší zábavou byly větve rybízového keře ...

 

Nepoznávala jsem žádné, ta minule malá dorostla a přerostla ta minule velká, všechna se mi pletla a měla jsem pocit, že z fotek, které jsem se snažila udělat nebude absolutně nic! Zachránil mě sportovní režim (jaký jiný na ně :/) se sekvenčním focením, takže jsme celý vrh B od zámku Rohozce úspěšně zdokumentovali ...

 

Bella Dona 

Becky 

Barunka 

Bessy  

Black Amir 

Back  

Brix  

 

Uteklo to rychle, stejně jako čas do blížících se Kaziho devátých narozenin. Dík Martince, že do toho s naším Kazikem šla, Dáše přejeme zase brzy postavu do plavek, o což se kromě aktivní paničky určitě postará i malá Bessinka, která zůstane doma, a všem jejich potomkům přejeme především zdraví a smečku, ve které jim bude dobře! No, a my s psiskem se budeme dál věnovat společným zážitkům ...

 

    

 

První listopadovou neděli jsme se byli podívat na štěňátka ...

    

Jsou mezi nimi průzkumníci ...

           

raubíři ...

            

budoucí aportéři ...

      

i spáči ...

     

... no prostě jsou kouzelní všichni!

             

                        

   

Kluci ... nemůžu si pomoct ...

      

ale ten na fotce úplně vlevo vypadá, že se na všech fotkách ani nehnul ... že by malej Kazik? :)

A holky ...

       

 

Zatímco Kazik si užívá svobody na trecích a výletech, Dáša si naplno užívá mateřskou dovolenou s jejich potomky ...

       

Mrňousci začali čtvrtý týden ... 

   

 

    

30. září se Dáše (Estel od Lužničky) v CHS Od Zámku Rohozce narodilo po Kazikovi 7 štěňátek - 4 fenky a 3 pejsci.

        

 

 

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode