Kazan z Dašického zátiší

Výlet s CHP - Byšice

22.12.2014 21:01

Sice bylo teprve 20. prosince, ale já s psiskem už jsme měli Vánoce. Konečně jsme totiž mohli vyrazit na pravidelný výlet! Od Máchova treku jsme nikde nebyli, o dva kokořínské výlety jsme dobrovolně a nedobrovolně přišli, balení batohu a přípravy na cestu pro mě tedy tentokrát byly téměř svátkem.

              

Cestu jsem si nastudovala předem a jako vždy mi bylo vše jasné, brnkačka :o Ráno jsem nicméně pro jistotu vyrazila s dostatečnou časovou rezervou a cestou se kochala nádhernými výhledy ve vzduchu vyčištěném předchozími dvěma propršelými dny. Krásně ostrou siluetou Trosek na oranžovém pozadí nebe na východě a oběma Bezdězi na dosah. Páni, jsou to teprve 3 měsíce od nezapomenutelného treku a přitom se to zdá tak dávno ...

Ač nastudováno, Byšicemi prosvištím aniž bych poznala na mapě tak jasnou odbočku a otáčím se až v blízkých Liblicích. Místo srazu objevím více méně náhodou, ještě že je tu další auto s choďáckou samolepkou :) Výletníky tentokrát možná odradila avízovaná délka 14-18 km, protože se nás nesešlo tolik, po desáté tedy my odvážní vyrážíme na 14-ti kilometrový okruh rovinkami v okolí Hostína. Psisko mě nadšeně vláčí, když po asi 400 metrech začne zmateně hledat páníčka, který s námi ale vůbec nejel. Chápu, zvyk je zvyk a často býváme celá smečka, ale že nepochytí, že jsme už téměř dvě hodiny jen sami dva :?

 

Je krásné počasí, které vánoční svátky rozhodně nepřipomíná ...

     

Místy je v lese trochu blátivo ...

    

U posedu dáme pauzu a já s psiskem zbaštíme dva rohlíky. Jeho loudící výraz je jako snad všechny jeho výrazy neodolatelný ...

    

Cestou přes les potkáváme spoustu srnčí zvěře, mám ho tedy raději na vodítku. Na konci lesa ho při cestě podél pole pustím a hned mu před čumákem vyrazí srnka. Dá si tak po poli dobrých 800 metrů "coursingu" naplno a když se vrátí, není ani moc zničený, o jeho fyzické kondici tedy nemám pochyb ...

 zato už mám delší dobu pocit, že se mu věkem zmenšuje mozek (ehm, komu tedy ne) a jeho pološílený výraz na společném fotu mi dává jasný důkaz :)))

14 kilometrů jsme všichni ušli jako nic a ve dvě odpoledne jsme zpět v Byšicích. Příjemně jsme se s Kazim protáhli a cestou našli našeho patrona :)

 

Tak ať nám to všem dobře šlape i v příštím roce!

Fotky naše, Lenka a náčelník :)

 

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode