Kazan z Dašického zátiší

Výlet s CHP - Harasov

22.09.2014 12:10

Na Kokořínsko jsem se chtěla vrátit už od nezapomenutelného treku Krajem K.H. Máchy před dvěma roky. A když ho Pepa zmapoval pro výlety - toho přece nejde nevyužít! Navíc si nemůžu nechat ujít, jakým terénem vláčel při trasování svoje kolo, když cesty jsou tam občas stěží schůdné pěšky :)))

Po krásném týdnu babího léta jak jinak než mokré a mlhavé sobotní ráno. Psisko opět exceluje, na výlet se tak těší, že při nastupování do auta skončí na zádech s nohama ve vzduchu poté, co skočí do ještě zavřené klece :o Jó, ten pán, co psal do knihy návštěv na klubových stránkách, že se pro choďáka rozhodli mimo jiné pro jeho IQ má záruku, že nudit se nebudou :)))

Mlha cestou neustupuje a blíž k cíli naopak houstne a místy i drobně prší. Nás to neodradí, těšíme se na výlet se známou a pohodovou smečkou - zdravíme tímto nastávající maminu Máju a Vořechovce s Čuldou - doufáme, že příště bude líp a ještě s námi vyrazíte!!! Z "malého" Williama je správný psí puberťák, který stále nadšeně leští trpělivým psím strejdům zuby a čumáky. Je opravdu okouzlující, není divu, že se do něj Maxík zamiloval :))

Parkujeme u přírodního koupaliště s kdysi krásným, dnes již zchátralým a zarostlým hotelem. Dáváme se po žluté značce a už jsou tu typické pískovcové skály.

Zřícenina skalního hradu Harasov

Vyfuníme kopeček, uděláme zastávku u ořešáků, kterých je tu všude plno a projdeme obcí Vysoká s krásným kostelem. Trochu rozhýbeme místní psiska za ploty a už jsme zase za obcí na cestě mezi poli. Na louce dáme pauzu a mezitím se udělá nádherný, pozdně letní den.

Svatý Václave, vévodo České země, nedej zahynouti nám ... ni (trekům) budoucím :)

Procházíme pak opět Kokořínským dolem a je na co se dívat. Skalní rokle, zarostlé cestičky, rybníky ...

Rybník Štampach

... všechno mě to vrací o dva roky zpátky. Zakazuji si těšení se na letošní druhý ročník Máchova treku, který nás čeká už za pár týdnů, aby snad všechno klaplo. Cesty na závěr jsou rozbahněné, rozježděné od lesáků a pěkně kluzké, což někteří pocítí na vlastních kalhotách :))

Pěkně rozbahněno ... ale třeba takový Garpík si to vyloženě užívá :o

Slunná, teplá, travnatá kokořínská údolí

A jsme zpět na parkovišti. Všichni ještě bereme k vodě psiska, která se nadšeně koupou v čisté vodě, uděláme poslední fotky a krásným teplým odpolednem jedeme domů. Cestou si prohlížíme krajinu, kterou jsme ráno kvůli mlze neviděli. Je tady krásně ...

Spokojené psisko a koupání v Pšovce - Kazi, Garp, Ráchel a Laura

Fotky naše, Pepy a Lenky

© 2011 Všechna práva vyhrazena.